Tarcza humanitarna
- Szczegóły
- Kategoria: Projekt "Tarcza humanitarna"
Zapraszam do zapoznania się z artykułem na temat wykorzystania klocków LEGO w nauce umiejętności pisania w języku angielskim. W artykule opisuję badanie naukowe, które przeprowadziłam w klasie 5b w grupie 2 w 2023 roku w ramach interwencji pedagogicznej "Brick-by-brick: Writing Intervention Program". W czasie 11 lekcji uczniowie nabywali umiejętność tworzenia krótkich wypowiedzi pisemnych w oparciu o trzy pomoce dydaktyczne, które opracowałam zainspirowana klockami LEGO.
- Szczegóły
- Kategoria: Projekt "Tarcza humanitarna"
Uczniowie z Ukrainy w dalszym ciągu uczą się tworzenia wypowiedzi pisemnych w języku polskim, korzystając jednocześnie z zestawów klocków LEGO.
- Szczegóły
- Kategoria: Projekt "Tarcza humanitarna"
Na zajęciach z języka polskiego, jako języka obcego dla uczniów z Ukrainy, wykorzystuję klocki LEGOⓇ w nauce tworzenia wypowiedzi pisemnych, takich jak: życzenia i pozdrowienia, plan wydarzeń, opis przedmiotu, postaci oraz krajobrazu.
- Szczegóły
- Kategoria: Projekt "Tarcza humanitarna"
Zainspirowana pomysłem Moniki Iwanowskiej postanowiłam wykorzystać klocki LEGOⓇ w nauce gramatyki.
- Szczegóły
- Kategoria: Projekt "Tarcza humanitarna"
Od września 2023 r. w klasie 6B działają różne klasowe kluby. Jednym z nich jest Klasowy Klub LEGO. W czasie niektórych zajęć z wychowawcą uczniowie, którzy mają podobne zainteresowania, spędzają czas na zabawach pozwalających im się lepiej poznać i stworzyć przyjacielskie więzi.
- Szczegóły
- Kategoria: Projekt "Tarcza humanitarna"
Klocki LEGO służą nie tylko do nauki języka polskiego. W klasie 4b oraz 5b uczniowie ćwiczyli umiejętność rozumienia komunikatów w języku angielskim w czasie gry „LEGO Board Game".
- Szczegóły
- Kategoria: Projekt "Tarcza humanitarna"
Takiej pierwszej lekcji języka polskiego w nowym roku szkolnym uczniowie klas 5a, 6b oraz 7a na pewno się nie spodziewali. Polonistka, mgr Monika Wójtowicz, zaskoczyła ich nie tylko nową tablicą interaktywną w sali nr 16, ale przede wszystkim zadaniem, które mieli wykonać indywidualnie lub w parach.
- Szczegóły
- Kategoria: Projekt "Tarcza humanitarna"

- Szczegóły
- Kategoria: Projekt "Tarcza humanitarna"
W kwietniu 2023 r. w ramach projektu “Małopolska Tarcza Humanitarna. Fundusze Europejskie dla Ukrainy - Pakiet Edukacyjny” odbyła się wycieczka na Zaczarowane Wzgórze do Czasławia. Celem wyjazdu była integracja uczniów polskich i ukraińskich oraz umożliwienie dzieciom kontaktu z ekosystemem lasu, pola i łąki oraz zwierzętami hodowanymi.
- Szczegóły
- Kategoria: Projekt "Tarcza humanitarna"
W poniedziałek 05.06.2023 r. uczniowie klas IIa i IIb, wraz z opiekunami wzięli udział w wycieczce integrującej dzieci polskie oraz ukraińskie do Ojcowskiego Parku Narodowego. Choć jest to najmniejszy Park Narodowy w Polsce zadziwia bogactwem przyrodniczym: wapiennymi formacjami skalnymi i jaskiniami.
- Szczegóły
- Kategoria: Projekt "Tarcza humanitarna"
W poniedziałek 22 maja 2023 r. dwudziestu jeden uczniów z klasy 5b, wychowawca - pani Monika Wójtowicz oraz opiekun - pani Monika Kozyra-Ulman wzięło udział w wycieczce integrującej dzieci polskie oraz ukraińskie. Pojechaliśmy na Zaczarowane Wzgórze do Czasławia. Spędziliśmy tam cały dzień, biorąc udział w następujących atrakcjach:
Strona 1 z 2