baner6
IMG_8819
baner8
baner7
baner5
IMG_5673
Previous Next
1 2 3 4 5 6 7 8
 dziennik elektroniczny  plan lekcji  zastępstwa

                                                           PRZEKAŻ NASZEJ SZKOLE 1,5% PODATKU - KLIKNIJ TUTAJ.

                                                                       REKRUTACJA 2024/2025 - KLIKNIJ TUTAJ.

                                                            KONKURSY Z OKAZJI 150-LECIA SZKOŁY - KLIKNIJ TUTAJ.

                                                                   DNI WOLNE W 2 PÓŁROCZU - KLIKNIJ TUTAJ.

Materiały (PLIKI PDF, PREZENTACJE):

LEKCJA 24.06. - KLIKNIJ TUTAJ oraz TUTAJ

LEKCJA 22.06. - KLIKNIJ TUTAJ.

LEKCJA 15.06. - KLIKNIJ TUTAJ.

LEKCJA 10.06. - KLIKNIJ TUTAJ.

LEKCJA 8.06. - KLIKNIJ TUTAJ.

LEKCJA 3.06. - KLIKNIJ TUTAJ.

LEKCJA 1.06. - KLIKNIJ TUTAJ.

LEKCJA 27.05. - KLIKNIJ TUTAJ.

LEKCJA 25.05. - KLIKNIJ TUTAJ.

Prezentacja - KLIKNIJ TUTAJ.

LEKCJA 20.05. - KLIKNIJ TUTAJ.

LEKCJA 18.05. - KLIKNIJ TUTAJ.

Karta pracy - KLIKNIJ TUTAJ.

LEKCJA 13.05. - KLIKNIJ TUTAJ.

Prezentacja - KLIKNIJ TUTAJ.

LEKCJA 11.05. - KLIKNIJ TUTAJ.

Janko Muzykant - KLIKNIJ TUTAJ.

LEKCJA 6.05. Temat: Jakim chłopcem był Janko? – poznajemy losy bohatera noweli Henryka Sienkiewicza. - KLIKNIJ TUTAJ.

Karta pracy - KLIKNIJ TUTAJ.

LEKCJA 29.04. - KLIKNIJ TUTAJ.

Janko Muzykant - KLIKNIJ TUTAJ.

LEKCJA 27.04. - KLIKNIJ TUTAJ.

Ballada "Powrót taty" - KLIKNIJ TUTAJ.

LEKCJA 22.04. - KLIKNIJ TUTAJ.

Zadanie dodatkowe 22.04. - KLIKNIJ TUTAJ.

LEKCJA 20.04. - KLIKNIJ TUTAJ.

LEKCJA 15.04. - KLIKNIJ TUTAJ.

Prezentacja do lekcji - KLIKNIJ TUTAJ.

LEKCJA 8.04. - KLIKNIJ TUTAJ.

LEKCJA 6.04. - KLIKNIJ TUTAJ.

LEKCJA 1.04. - KLIKNIJ TUTAJ.

LEKCJA 30.03 - KLIKNIJ TUTAJ.


Data dodania: 24.03.2020

25.03.2020r. 4a - 2 godziny

8.30 - 9.30; 9.30 -10.30

Temat: Biała Czarownica i magiczna moc ptasiego mleczka („Opowieści z Narnii”).

Proszę, abyście przypomnieli sobie najważniejsze informacje dotyczące głównych postaci powieści. Pomogą Wam w tym karty pracy, które otrzymaliście ode mnie w zeszłym tygodniu.

Zwróćcie uwagę na następujące zagadnienia:

  • Jak Pan Tumnus opisuje Łucji Białą Czarownicę?

LINK

strona 10

  • Jak Biała Czarownica zachowuje się wobec Edmunda?
  • Dlaczego interesuje się chłopcem?
  • Co daje Edmundowi i dlaczego to robi?
  • Czy wydaje się być dobra i przyjacielska?

LINK

strony 16-23

Następnie przerysujcie i uzupełnijcie w zeszycie tabelę (możecie korzystać z odpowiednich fragmentów powieści):

Co pan Tumnus mówi o Białej Czarownicy?

Co Biała Czarownica mówi sama o sobie?

 

 

 

Zwróćcie uwagę na Edmunda, przeanalizujcie jego zachowanie – pomogą Wam w tym pytania:

  • Jaka jest reakcja Edmunda, gdy okazuje się, że Narnia istnieje?
  • Kogo jako pierwszego spotyka w Narnii?
  • Czy to dobrze, że opowiada o sobie nieznanej osobie?
  • Czy to dobrze, że Edmund tak łatwo zaufał Białej Czarownicy?
  • Co sprawiło, że w taki sposób się wobec niej zachowuje?

LINK

strony 16-23

Następnie przerysujcie do zeszytu i uzupełnijcie tabelę:

Jak Edmund się zachował?

Jak Edmund powinien się zachować?

 

 

 

Zwróćcie uwagę na fragment powieści dotyczący pobytu Edmunda na zamku Białej Czarownicy – spróbujcie wskazać różnice zachowania Czarownicy względem chłopca.

LINK

strony 47 - 51

Następnie przerysujcie do zeszytu i uzupełnijcie tabelkę porównawczą dotyczącą postawy Białej Czarownicy w chwili poznania Edmunda w lesie oraz jej zachowania na zamku.

Biała Czarownica w lesie

Biała Czarownica na zamku

   
   

Zadanie

Spróbujcie odpowiedzieć na pytanie: co we współczesnym świecie może być takim powieściowym „ptasim mleczkiem”? (przerysuj do zeszytu)

ptasiemleczko

 

Zadanie dla chętnych

(Proszę o przesłanie prac do 30.03.2020r. na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W tytule wiadomości proszę o podanie klasy, imienia i nazwiska oraz tematu zadania

(przykład: kl. 4, Anna Nowak, List )

Wyobraź sobie, że jesteś Edmundem, którego Biała Czarownica uwięziła w zimnym lochu. Napisz list (przynajmniej 20 zdań) do rodzeństwa, w którym opiszesz:

  • co się stało,
  • gdzie jesteś,
  • co czujesz,
  • w jaki sposób chciałbyś naprawić swój błąd.

Pamiętaj o trójdzielnej kompozycji listu (wstęp, rozwinięcie, zakończenie), zwrotach grzecznościowych oraz podpisie.

 


Drodzy Uczniowie!

Na podanych niżej stronach znajdziecie ćwiczenia interaktywne dotyczące omawianych tekstów. Utrwalajcie, proszę, znajomość lektury. Myślę, że forma Wam się spodoba :-). Na każdej ze stron znajdują się również materiały do druku, gdybyście chcieli zamieścić rozwiązania w zeszycie.

Klasa 4: Opowieści z Narnii. Lew, czarownica i stara szafa:

LINK 1

LINK 2

LINK 3


Data dodania: 17.03.2020

Karty pracy: Lektura „Opowieści z Narnii. Lew, czarownica i stara szafa”

Jeżeli nie ma możliwości wydrukowania, proszę o sporządzenie w zeszycie notatki według punktów zapisanych na danej karcie.

Do pobrania:

Karta pracy 1

Karta pracy 2

 

 

 

 

 

Zadzwoń do nas
12 272 13 38
sp1@myslenice.pl
Jana Sobieskiego 1, Myślenice

Back to top