6a kudlacze 7W piękny słoneczny dzień, 15 września 2021 roku, nasza klasa 6a pod opieką naszej wychowawczyni Pani Anity Wygony-Wątor i Pani Katarzyny Twardosz wyruszyła na wycieczkę do schroniska PTTK Kudłacze. Podczas wycieczki towarzyszyła nam także, klasa 7a wraz z wychowawczynią Panią Magdaleną Miętką.

Ze schroniska, udaliśmy się malowniczym, zielonym leśnym szlakiem na Suchą Polanę, gdzie usłyszeliśmy informacje dotyczące walk partyzanckich w tamtym rejonie. Odbyła się tam jedna z największych bitew partyzanckich w Polsce w okresie II wojny światowej. Po krótkiej lekcji historii, wspólnie odpoczywaliśmy podczas niesamowitych zabaw psychologiczno-edukacyjnych, dzięki którym poznawaliśmy siebie jak i innych lepiej, ale także leżąc i podziwiając chmury w różnych ciekawych kształtach.

Kolejnym celem naszej pieszej wycieczki, była Łysina. Dotarcie do tej góry było lekkim wyzwaniem, dla niektórych, ponieważ szczyt znajduje się 890 m n.pm. Na szczęście wszystkim nam udało się pokonać swoje słabości i wspólnie, szczęśliwi weszliśmy czerwonym szlakiem na Łysinę, która góruje nad Suchą Polaną. Ze szczytu spokojnym spacerem wróciliśmy do schroniska, w którym czekały na nas pachnące już z daleka świeżo usmażone naleśniki. To była dla nas najlepsza nagroda po tak wyczerpującym wysiłku fizycznym.

Pełni wrażeń, zmęczeni ale usatysfakcjonowani, wracając mogliśmy złapać oddech świeżego, jeszcze unoszącego się letniego powietrza, tak aby z większa energią wrócić do szkoły i zacząć kolejny produktywny rok. Wspólnie spędzony czas na początku nowego roku nas do siebie zbliżył, dzięki temu łatwiej nam będzie wspierać się w codziennym naszym szkolnym życiu.