Poprzez codzienne obcowanie z przedmiotami, dziecko zaczyna rozumieć znaczenie pojęcia przestrzeni i czasu. Pojęcia upływu i cykliczności czasu muszą być́ przekazane dziecku poprzez proste czynności i prezentacje, począwszy od kalendarza, dni tygodnia, miesięcy, aż̇ po zapoznanie dziecka z zegarem.

Uczniowie klasy pierwszej dzięki materiałom manipulacyjnym świetnie radzą sobie z rozpoznawaniem pór roku oraz odczytywaniem dat na kalendarzu czy godzin na zegarze. Jest to dla nich również nauka poprzez znakomitą zabawę!

Senderska Gabriela

pory_roku (7)
pory_roku (8)
pory_roku (9)
pory_roku (10)
zegar (1)
zegar (2)
zegar (3)
zegar (4)
pory_roku (1)
pory_roku (2)
pory_roku (3)
pory_roku (4)
pory_roku (5)
pory_roku (6)
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Back to top